برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نایکو

فروش دستگاه لیزری برش کارت ، کارت ویزیت

فروش دستگاه ليزري برش كارت ، كارت ويزيت

فروش دستگاه حکاکی برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ، کارت ویزیت ، کارت عروسی و... با جنس های مختلف مانند ام دی اف ، پلکسی و...
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی میباشد. برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت ویزیت و کارت عروسی از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده میشود. منظور از چاپ کارت با لیزر ، برش کارت و حکاکی آن توسط لیزر است. برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت کاغذی ، برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت مقوا یی ، برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت از جنس ام دی اف ، برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت از جنس پلکسی¬گلاس ، برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت از جنس مولتی استایل ، برای حکاکی و برش به منظور چاپ کارت از جنس آلومینیوم و ... از دستگاه حکاکی برش لیزری استفاده میشود. بسیاری از لوح ¬های تقدیر و لوح ¬های یادبود از پلکسی¬گلاس ، ام دی اف ، شیشه یا فلز ساخته می¬شوند. برش پلکسی¬گلاس ، برش ام دی اف ، برش چوب ، حکاکی پلکسی گلاس ، حکاکی ام دی اف ، حکاکی چوب ، حکاکی شیشه ، حکاکی سنگ ، حکاکی فلزات و سایر موادی که در ساخت لوح ¬های تقدیر به کار می¬روند توسط دستگاه ¬های برش و حکاکی لیزری قابل انجام است. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح کامپیوتری آن آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی انجام شود. موارد متعارفی که از دستگاه ¬های حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده می¬شود عبارتند از: حکاکی خودکار ، حکاکی جاکلیدی ، حکاکی جاسوئیچی ، حکاکی ساعت ، حکاکی ماشین حساب ، حکاکی ماوس پد ، حکاکی جعبه ، حکاکی لیوان و غیره...
یکی دیگر از موارد استفاده از لیزر ، ساخت تابلو های لیزری (طرح نور) است. در این تابلو ها ، معمولا متن یا آرمی بر روی پلکسی گلاس شفاف حکاکی شده و با LED های قرمز یا سایر رنگ¬ها نوردهی می¬شود به صورتی که آرم یا متن درخشانی در تابلو دیده می¬شود.
برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل ¬های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی¬گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است. تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده می¬شوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته می¬شوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده¬¬اند. برش و حکاکی این قطعات نیازمند استفاده از دستگاه ¬های برش و حکاکی لیزری است. با دستگاه ¬های لیزر دیگر نیازی به کشیدن طرح برش روی ورق و برش دستی نیست و کار با سهولت و سرعت از طریق لیزر انجام می¬شود.

شرکت فنی و مهندسی نورآفرین ایده با دانش و سالها تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و واردات دستگاه های لیزر صنعتی و تحقیقاتی ، از انتخاب شما کمال قدردانی را دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها به وب سایت شرکت به آدرس www.lasersanat.com مراجعه فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نایکو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

نایکو
نایکو
آگهی: فروش دستگاه لیزری برش کارت ، کارت ویزیت
نایکو