برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
jalal

دستگاه چاپ سابلیمیشن3d

دستگاه چاپ سابليميشن3d

دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی 3d
این دستگاه جایگزینی مناسب برای دستگاه‌ های شش و هشت کاره می‌باشد .شما توسط دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی قادر به چاپ بر روی لیوان به صورت فول سایز و بشقاب بصورت کامل می‌باشید.

با دستگاه شش و هشت کاره شما فقط قادر به چاپ بشقاب کوچک و بزرگ می‌باشید ولی‌ دستگاه 3D توانایی چاپ بر روی دیس نعلبکی سوپخوری و انواع مختلف بشقاب به سرعت فول سایز را دارد و قادر به چاپ ۱۲ لیوان به صورت همزمان می‌باشد .

دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی 3D یک دستگاه فوق‌العاده برای چاپ قاب موبایل و تبلت می‌باشد این دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی با داشتن قسمت وکیوم حرارتی قادر به چاپ کلیه قسمتهای قاب موبایل تا کناره ها میباشد و توانایی چاپ ۴ عدد قاب موبایل را به صورت همزمان دارد .

این دستگاه همچون دستگاه‌هایی ۶ و ۸ کاره احتیاج به پرینتر جوهرافشان اپسون دارد که عکس را بر روی کاغذ مخصوص با جوهر سابلیمیشن پرینت گرفته و روی اشیای مخصوص چاپ میکند.
نحوه عملکرد دستگاه:

دستگاه 3D که از دو قسمت هیتر تشکیل شده محیطی‌ همانند ماکروفر را ایجاد می‌کند.

برای چاپ قاب موبایل باید اول قاب موبایل را به قالب‌های مخصوص هر قاب چسباند و کاغذ را روی قاب قرار داد و توسط دستگاه با قسمت وکیوم آن‌ قاب موبایل را چاپ زد .

ولی‌ در چاپ کاشی و بشقاب دیگر احتیاجی به قالب نیست و فقط توسط قسمت وکیوم آن چاپ را انجام میدهیم.

چاپ لیوان با قالب‌های ژله ای‌‌ که دور لیوان پیچیده میشود انجام می‌گیرد قالب را دور لیوان قرار میدهیم و توسط دستگاه 3D چاپ آن را تا نزدیک دسته لیوان انجام میدهیم.
فلکه دوم صادقیه به سمت جناح خیابان طاهریان خیابان صفویان کوچه 12متری چهارم پلاک 2
ساختمان فتوبهمن

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

jalal، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

jalal
jalal
آگهی: دستگاه چاپ سابلیمیشن3d
jalal