برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
چاپ نگار

رایت DVD - CD" MINICD"

رايت DVD - CD" MINICD"02188784350

چاپ و رایت سی دی به شیوة صنعتی با گروه تبلیغات و چاپ نگار

چاپ و رایت سی دی به شیوة صنعتی با تکنولوژی 8 رنگ - تحویل فورد یکروزه
برای ورود به سایت آگهی بر روی عکس کلیک کنید.
چاپ و رایت سی دی به شیوة صنعتی با تکنولوژی کپی ترکس COPY TRAX
02188784350 -- 09120217023

فروش ویژه دستگاه چاپ روی CD و DVD 88784350

این دستگاه 8 رنگ قابلیت بار گیری 11سی دی به صورت همزمان را داشته و دارای مخزن قابل شارژ جوهر می باشد ............. لطفآ تماس بگیریید

چاپ تخصصی CD , DVD 8 و 10رنگ
چاپ نگار پیشرو در ارایة خدمات چاپی در ایران و مرکز تهران
تنها دارندة دستگاههای چاپ روی سی دی باتکنولوژی کپی ترکس ازکشورانگلستان
سیستم چاپ دیجیتال سی دی و دی وی دی به صورت inkJet بوده و پس از چاپ هر نوع طرح با کیفیت 4800 DPI بروی Cd های printable با لایه UV در مقابل نور - آب و ضربه مقاوم گردیده و آماده تحویل میشود .با تکنولوژی موجود به صرفه تر و مناسب ترین نوع چاپ بوده چه از نظر کیفییت و چه از نظر زمان تحویل.
ازمزیات این نوع چاپ تولید در هر تیراژ ممکن است.
در سیستم استمپری یا اورجینال(نقره ای) پس از تهیه یک قالب آلومینیومی از اطلاعات CD یا DVD شما ، CD یا DVD خام از ابتدا با اتوماسیون صنعتی کارخانه تولید شده پس از تولید به وسیله قالب محتوای CD رایت شده و سپس چاپ افست یا سیلک اسکرین 4 رنگ بر روی بدنه CD انجام می گیرد.
معمولا این نوع چاپ برای تیراژهای بالای 5000 عدد بسیار مقرون به صرفه می باشد. و بالاترین کیفیت CD و DVD در این نوع تکنولوژی استفاده می شود.
در سیستم چاپ افست پس از تهیه فیلم و زینک از طرح ، طرح چاپ شده و از کیفیت مانند چاپ افست کاغذ برخوردار می باشد . در این نوع چاپ شروع تیراژ از 500 عدد به بالا بوده و روزانه 50000 عدد CD ، DVD و BisuinesCard قابل تحویل میباشد.

دلیل اختلاف قیمت چاپ سی دی در مراکز مختلف :
چاپ دیجیتال سی دی که شیوه فراگیر چاپ سی دی در بازار می باشد گاه در مراکز مختلف با اختلاف قیمت زیادی انجام می پذیرد ؛ عواملی که بر قیمت نهایی سی دی تاثیر گذار است عبارتند از:
1:CD خام اولیه استفاده شده واقعا Grade A باشد. استفاده از CD های Grade B یا Grade C باعث کاهش حدود ۲۰ تومان از هزینه ها می گردد.
۲- از آنجا که چاپ دیجیتال سی دی باید بر روی سی دی های پرینتیبل انجام پذیرد ۲ نوع انتخاب وجود دارد: یکی استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرینتیبل گردیده و یا راه دوم که استفاده از CD , DVD هایی است که در برخی مراکز به صورت دستی با دستگاههای نیمه اتوماتیک و با مواد متفرقه پرینتیبل گردیده است ؛ مراکزی که از CD های پرینتیبل دستی استفاده می نمایند در حدود ۱۵- ۲۰ تومان کمتر هزینه می کنند.
چاپ نگار خود را ملزم به استفاده از CD و DVD های پرینتیبل درجة 1 و کارخانه ای می نماید .
۳- چاپ بسته به اینکه با چه دستگاهی انجام می گردد گاه با کیفیت های متفاوت ارائه می گردد.ممکن است چاپ به شیوه های ابتکاری و یا با دستگاههای پرینتر جوهر افشان انجام شود که کیفییت چاپ کمتر و نیازمند زمان بیشتری نصبت به شیوة صنعتی است در مرکز چاپنگار چاپ روی سی دی در پروسه چاپ دیجیتال با دستگاههای کپی ترکس انجام میگیرد که به لحاظ هشت رنگ بودن کیفییت بهتری را داراست.
۴- وارنیش ( اصطلاحا مواد UV یا ورنی) نیز که ماده ایست بی رنگ و برای آنکه چاپ تثبیت شود روی چاپ کشیده می شود و به این ترتیب چاپ ضد آب می شود ، این مواد نیز کیفیت و قیمت های مختلفی دارد که گاه اندکی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. در برخی مراکز به جهت براق شدن مادة یو وی انرا با تینر رقیق نموده که از نظر حجمی بیشتر میشود اما به خاطر شیمیایی بودن این مواد در دراز مدت باعث خراب شدن اصل CD و DVD ها میگردد.
در نهایت از شما دوست عزیز که با آگاهی کامل از مراحل تولید CD به خانوادة چاپنگار می پیوندید

02188784350 شعبه مرکزی
یو سفی 09193237023
09120217023
www.chapnegar.com
Email: yousefi@emc.ir

به کانال تلگرام ما بپیوندید و از آخرین محصولات وخدمات چاپ و تبلیغات ،با تغییر قیمت ها و تخفیف های ویژه با خبر شوید:
https://telegram.me/tarahanchapnegar

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

چاپ نگار، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۵ روز پیش به روز شده.

چاپ نگار
چاپ نگار
آگهی: رایت DVD - CD" MINICD"
چاپ نگار