برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رحیم ذوقی

سیستم گرمایش خورشیدی آب استخر

سيستم گرمايش خورشيدي آب استخر

استخر ها از سیستم گرمایش قدرتمندی باید برخوردار باشند ، بعنوان مثال برای گرم شدن آب یک استخر شنا با ظرفیت 1000 گالن حدود 24 ساعت طول خواهد کشید ، اصولا سیستم های موجود جهت گرمایش آب استخر ها بسیار پر هزینه هستند لذا استفاده از سیستم های خورشیدی جهت تامین گرمایش مورد نیاز استخرهای سرپوشیده یا روباز تاثیر بسیار مثبتی بر هزینه ها و در نتیجه صرفه جوئی قابل ملاحظه ای را خواهد داشت .
با توجه به اینکه دمای مورد نیاز آبگرم موجود در استخر جهت استفاده از آن بین 26 تا 33 درجه سانتیگراد و یا در جکوزی حدود 44 درجه میباشد لذا تامین گرمایش آب با استفاده از انرژی خورشید براحتی قابل تامین خواهد بود .
باتوجه به بالا رفتن هزینه های انرژی اکثر فعالان در این حوزه اقدام به وارد نمودن تجهیزات و لوازمی با فن آوری های روز دنیا نمودند تا بتوانند این معضل را حل نمایند ، بر این اساس شرکت البرز سولار جهت تامین گرمایش مورد نیاز استخر های روباز و سرپوشیده شما آمادگی خود را با در اختیار داشتن مهندسین و متخصصان کارآمد و همچنین با لوازم و تجهیزات پیشرفته اعلام مینماید .
ذیلا د ارتباط با سیستم های گرمایش استخرهای خورشیدی به شرح تجهیزات آن خواهیم پرداخت. -1 کلکتور های خورشیدی به طول 88/1mm و قطر 58mm ، دوجداره و تحت خلا با راندمان جذب بسیار بالا از 40 الی 600 عدد بسته به میزان آب استخر و سطح مورد نیاز .
-2 مخزن دوجداره متصل به کلکتور ها از جنس استیل 304 مخصوص صنایع شیر با مقاومت بالا با شش سانت فوم پلی یورتان تزریقی و جداره بیرونی نیز استیل که به تعداد مورد نیاز بر اساس تعداد کلکتور تجهیز میگردد .
-3 پایه از جنس فولاد ضد زنگ بانضمام شاسی کشی ( در صورت نیاز ) با پروفیل .
-4 استفاده از پمپ های درجه یک سیرکولاسیون آلمانی و ایتالیائی و همچنین سایر تجهیزات .
-5 کلیه لوله کشی ها و اتصالات مورد نظر کاملا با فوم و نوار پرایمر دو لایه عایق بندی گردیده تا پرت حرارتی به حداقل برسد .
-6 استفاده از روکش برای استخر با توجه به اینکه حداقل %55 انرژی استخر از طریق تبخیر از سطح آن به هدر خواهد رفت .
برای اطلاعات تکمیلی در مورد استخر های خورشیدی : 1- وارد سایت شرکت البرز سولار شوید 2- به عضویت شرکت در بیائید 3- وارد قسمت مطالب سایت - آموزشها - مقالات - سئولات رایج و اخبار شوید تا اطلاعات کاملی نسبت به سیستم های خورشیدی پیدا نمائید
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ارائۀ خدمات میتوانید با کارشناسان البرز سولار تماس حاصل نمائید

09126871344همراه : 026-34451608 تلفن دفتر:
www.alborzsolar.ir سایت:
ایمیل :alborzsolar@yahoo.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رحیم ذوقی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

رحیم ذوقی
  • تهران، کرج سه راه گوهر دشت نرسیده به دهقان ویلای اول نبش میثم 16 ساختمان ولیعصر ط5 و10
  • 026 3445 1608
رحیم ذوقی
آگهی: سیستم گرمایش خورشیدی آب استخر
رحیم ذوقی