برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت آرتا سنگ شکن آذر

تولید تجهیزات سنگ شکن و دانه بندی شن وماسه ومواد معدنی

توليد تجهيزات سنگ شكن و دانه بندي شن وماسه ومواد معدني

شرکت آرتا سنگ شکن آذر مجهز به انواع ماشین آلات نوین تولید و نقشه های فنی معتبر و با تکیه بر نیروهای با سابقه و تجربه بیش از دو دهه ، آماده اخذ سفارش ساخت و تامین تجهیزات کامل خطوط سنگ شکن ثابت و سیار (از قبیل انواع فکی ، کوبیت HS10 , HS7 ، کوبیت 100و120و180 ، هیدروکن، ماسه ساز ، فیدر ، سرند ، ماسه شوی ، نوار نقاله) تا تبدیل به پودرهای میکرونیزه (انواع آسیاب چکشی،پودری،ریموند، بالمیل و نیز کلاسیفایر و سپراتور و... ) می باشد.
ضمنا تامین بموقع و با کیفیت و قیمت مناسب کلیه قطعات یدکی و مصرفی تجهیزات کارخانه آسفالت و معادن سنگ شکن از قبیل: انواع چکش ،تسمه نقاله ، توری سرند، رولیک نوارنقاله ، انواع یاتاقان ، بلبرینگ ، سندان ، بغل بندها (لاینر)،پنجه و بازو،درایر،مشعل و ...با کیفیت و قیمت مناسب از اهم فعالیتهای ما می باشد.

علاوه بر تامین نیازهای داخلی ، بخشی از تولیدات شرکت به کشورهای آسیای میانه(تاجیکستان ،ازبکستان،آذربایجان و...)و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر گردیده است .
این شرکت ارایه کلیه خدمات فنی و تعمیراتی و نیز مشاوره فنی رایگان جهت طراحی - بهینه سازی و به روز آوری خطوط ، به کلیه مشتریان خود ازجمله صاحبان صنایع مرتبط با سازه های صنعتی و صنایع معدنی-راهسازی -ساختمانی و سد سازی داخل وخارج کشور را از جمله وظایف خود می داند.


تلفن : 65639778-021
تلفکس: 65638157-021
موبایل:
09123378971
09121430856

Email: mngr@artasang.com
Website: www.artasang.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت آرتا سنگ شکن آذر، از ۲۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت آرتا سنگ شکن آذر
شرکت آرتا سنگ شکن آذر
آگهی: تولید تجهیزات سنگ شکن و دانه بندی شن وماسه ومواد معدنی
شرکت آرتا سنگ شکن آذر