برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
AUTOTECH

Keyless Starter - کی لس استارتر استاندارد

Keyless Starter - كي لس استارتر استاندارد

با عرض سلام و وقت بخیر

شرکت اتوتک وارد کننده و ارائه دهنده کی لس استاندارد در ایران

با نصب این سیستم سوئیچ و استارتر شما حذف میشود .
شما با همراه داشتن ریموت هنگامی که به خودرو نزدیک می شوید ( کمتر از 1 متر ) قفل درب ها به طور اتوماتیک باز شده و برای استارت زدن خودرو کافیست پدال ترمز را فشار داده و یک بار دکمه استارت را بزنید. خودرو به اندازه کافی استارت خورده و روشن می شود و همچنین برای خاموش کردن خودرو باید پدال ترمز را فشار دهید و دکمه استارت را بزنید . ولی ضبط خودرو همچنان روشن است به محض باز شدن درب راننده ضبط خودرو نیز خاموش می شود . با دور شدن از خودرو ( بیش از 1.5 متر ) درب ها به طور اتوماتیک قفل می شوند .
همچنین می توان به وسیله ریموت خودرو را روشن و خاموش کرد و درب صندوق را باز نمود ..

این سیستم دقیقا همانند سیستم استاتر خودرو های کیا و هیوندای می باشد با دو تفاوت :

1- با نزدیک شدن ریموت به خودرو ( فاصله یک متری ) درب های خودرو به طور اتوماتیک باز شده و با زدن فلاشر باز شدن درب ها را به شما گزارش می دهد و همچنین با دور شدن از خودرو (فاصله 1.5 متری ) درب های خودرو به طور اتوماتیک قفل شده و فلاشر قفل شدن درب های را به شما گزاش می دهد (همچنین امکان قفل و باز نمودن درب ها از راه دور به وسیله ی ریموت فراهم شده )

2- امکان روشن و خاموش نمودن خودرو از راه دور به وسیله ریموت نیز فراهم شده

همچنین این سیستم داری دزدگیر و سیستم ضد سرقت نیز می باشد که همانند خودرو های هیوندای و کیا به بوق خودرو وصل میشود .


تــــفاوت اصلی این کی لس و کی لس های موجود در بازار :

سیستم کی لس استارتر اتوتک دارای سیستم انتقال اطلاعات چیپ ایمنی کلید اصلی خودرو به ایموبلایزر اصلی خودرو می باشد ، بدین معنی که پس از نصب کی لس استارتر یکی از کلیدهای اصلی خودرو داخل کی لس استارتر قراداده می شود و هنگامی که ریموت به خودرو نزدیک شده ، اطلاعات چیپ کلید را خوانده و به ایموبلایزر اصلی خودرو منتقل می نماید و هنگامیکه ریموت از خودرو دور شود عمل انتقال اطلاعات قطع شده و دقیقا مانند حالتیکه کلید اصلی نزدیک ایموبلایزر نیست ، سیستم ایمنی خودرو (ایموبلایزر) فعال خواهد بود و به هیچ عنوان ایموبلایزر اصلی خودرو دستکاری نشده و یا از مدار خارج نمی گردد.
ضمن اینکه خود کی لس استارتر اتوتک پس از نصب قابلیت ایموبلایزر را دارد و چنانچه خودرویی مجهز به سیستم ایموبلایزر نباشد مانند خودروهای تویوتا هایلوکس ، ماکسیما ، رونیز و ... ، پس از نصب سیستم کی لس استارتر اتوتک ، این سیستم دقیقا ایمنی مانند ایموبلایزر ایجاد می کند که در صورتیکه شخصی بخواهد خودرو را به صورت اتصال مستقیم برق روشن نماید ، اتومبیل استارت می زند ولی روشن نمی شود.

----------------------------------------

اتوتک آپشن ارائه دهنده آپشن های فابریک انواع خودرو

کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام : AUTOTECH_OPTION@

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

AUTOTECH، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

AUTOTECH
AUTOTECH
آگهی: Keyless Starter - کی لس استارتر استاندارد
AUTOTECH