برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پیمان زندیه

منهول های پلی اتیلنی کیان صنعت پاسارگاد

منهول هاي پلي اتيلني  كيان صنعت پاسارگاد

کیان صنعت پاسارگاد
اولین تولید کننده منهول استاندارد پلی اتیلن در ایران
کیان صنعت پاسارگاد ، اولین و بزرگترین شرکت در زمینه طراحی و تولید و ساخت منهول استاندارد پلی اتیلن در کشور می باشد . ضمنا این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در صنعت پلی اتیلن توانسته است به تکنولوژی ساخت دستگاه های جوش لوله پلی اتیلن ، لوازم جانبی جوش لوله های گاز ، دستگاه های قالب گیری چرخشی روتاری مولدینگ دست یابد. این شرکت ضمنا تولید کننده قطعات پلاستیکی به روش روتاری مولدینگ و انواع اتصالات پلی اتیلن می باشد که با سرعت در حال توسعه و تکمیل خطوط تولید ، ساخت انواع قطعات و راه اندازی پروژه های جدید می باشد.
منهول پلی اتیلنی
پلی اتیلن یکی از انواع پلاستیک ها است که در پیشرفت صنایع تولیدی , توسعه شبکه های آب فاضلاب بسیار موثر است و به دلیل قابلیت های بسیار زیاد آن توانسته در شاخه های دیگر توسعه اجتماعی و حتی فرهنگی ملل به سرعت جای خود را به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه باز نماید.
در طول دو دهه اخیر و با پیشرفت و ابداع روشهای جدید تولید در زمینه قالب گیری وتولید قطعات پلاستیکی به خصوص قطعات بزرگ و بسیار بزرگ ,جایگزینی منهولهای پلی اتیلن به جای منهول های بتنی متداول گردیده و به لحاظ ارجحیت های فراوان آنها , به سرعت رو به گسترش می باشند.
از نظر تحمل بارهای وارده به منهول مانند بارهای شعاعی و محوری (Downdrag) و نیز بارهای ترافیکی ، تفاوت هایی بین منهول های بتنی و پلی اتیلنی وجود دارد و اساسا" سازه ی پلی اتیلنی به تنهایی نمی تواند بارهای سنگین را تحمل نماید ، لذا ترکیبی از این دو سازه در اجرای منهول های پلی اتیلنی بکار می رود.
بر اساس استاندارد ASTM 1759 به جای بتن از خاک Class І که حدود 30 سانتی متر در گرداگرد منهول قرارمی گیرد و حداقل 95% کوبیده (Compact) می گردد نیز می توان استفاده نمود ولی در عمل بهتر است برای منهول های کوتاهتر و مکانهائی که بارهای ترافیکی سنگین وجود ندارد اینکار را انجام داد . اما در هر دوصورت حتما" می بایستی از یک دال بتنی مسلح که حدود 20 سانتی متر ضخامت داشته باشد استفاده نمود که قطعا" دریچه منهول نیز برروی این دال قرار می گیرد در صورتیکه جهت پرکردن اطراف منهول های پلی اتیلنی (Backfill) بخواهیم از بتن استفاده کنیم بایستی گود برداری را زیاد باز نکرده و حدود 15 سانتی متر در اطراف منهول را با بتن حدود 200 بدون نیاز به میلگرد پر نمائیم. این دیواره بتنی به همراه دیواره ی پلی اتیلنی منهول با هم توانایی تحمل بارهای وارده خصوصا" بارهای ترافیکی رو خواهند داشت .
شرکت کیان صنعت پاسارگاد هم چنین مبتکر طرحهای جدید جهت نصب و اجرای سریع و آسان این منهول ها با ضریب اطمینان بالا بوده و آموزش این روشهای اجرا را به طور رایگان به پیمانکاران و مجریان محترم جزو وظایف خود می داند ، به طوریکه این منهول ها با اجرای صحیح در طول حداقل 50 سال بدون هیچگونه مشکل ، دوام آورده و دچار خرابی نگردند.
منهول های پلی اتیلنی شرکت کیان صنعت پاسارگاد کاملا" براساس استانداردهای طراحی این منهول ها از جمله استاندارد ASTM 1759 طراحی گردیده و با تقویت پیوسته بیرونی منهول بوسیله دیرک های طولی و رینگ های تقویت حلقوی (Ring Stiffeners) که جهت تحمل بارهای عمودی (Downdrag) و نیز بارهای شعاعی ناشی از عملکرد فشار کاری خاک اطراف منهول ، طراحی شده و نیز باکمک نرم افزارهای محاسباتی مانند روش (Finite element) تحلیل و درستی آنها تائید گردیده است . همچنین در عمل توسط دستگاههای تست مانند تست فشار حلقوی ، تست ضربه پذیری ، تست تعیین mfi و دانسیته نیز این منهول ها تست و مورد تائید آزمایشگاهی و کنترل کیفی قرار گرفته اند. از آنجائیکه پله های منهول های پلی اتیلنی نقش بسیار زیادی در بالا بودن ضریب ایمنی آنها در هنگام وارد و یا خارج شدن کاربر از آنها را دارد ، لذا شرکت کیان صنعت پاسارگاد با استفاده از تکنولوژی روزطراحی و ساخت این منهول ها ، اولین تولید کننده ایست که توانسته این پله ها را به صورت یکپارچه با بدنه منهول ، روی این منهول ها نصب و از موارد احتمالی کنده شدن این پله ها در هنگام استفاده ، به طور کلی جلوگیری نموده و ضریب اطمینان بسیار بالایی را برای آنها ایجاد نماید .
با توجه به اینکه در جریانهای فاضلابی همیشه مواجه با حلال ها و یا اسیدها(خصوصا" اسید سولفوریک) و نیز گازهای ناشی از تجزیه مواد فاضلابی می باشیم ، لذا بایستی به گونه ای باشند که مانند خود بدنه پلی اتیلنی مقاوم و در مقابل این مواد دچار خوردگی نشوند ، لذا شرکت کیان صنعت پاسارگاد افتخار دارد که اولین تولید کننده ایست که با صرف هزینه های بالاتر ، تمامی این ارینگها و نوارهای آب بندی را از جنس مقاوم EPDM تولید و در این

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پیمان زندیه، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

پیمان زندیه
پیمان زندیه
آگهی: منهول های پلی اتیلنی کیان صنعت پاسارگاد
پیمان زندیه