برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس رضائی

پکینگ لانه زنبوری ( فیلمی

پكينگ لانه زنبوري ( فيلمي

پکینگ لانه زنبوری - پکینگ فیلمی - پکینگ شانه تخمرغی - پکینگ pvc - اکستراکچر پکینگ

در برج های خنک کننده و کولینگ تاور ها : برای افزایش سطح انتقال حرارت بین آب هوا که در نتیجه منجر به تبادل حرارت و کاهش دمای آب ورودی می انجامد از پکینگ های pvc میتوان استفاده کرد .
صنایع شیمیائی محمد : تنها مرجع کامل در زمینه طراحی ، مشاوره و تولید انواع پکینگ ها از نوع راشینگ رینگ - پال رینگ - پکینگ کروی و توپی شکل - سدل رینگ و همچنین انواع پکینگ فیلمی و اکستراکچر و اسپلش در صنایع ایران می باشد .
انواع پکینگ برج خنک کننده از جنس PP, PE و PVC
و pc بر اساس محدودیت ها و شرایط کاری برج ها طراحی و ساخته میشوند .
گزینه اول در انتخاب پکینگ مناسب برای کولینگ تاور ، کیفیت آب میباشد .منظور میزان املاح و رسوبات و سختی آب و آودگی های موجود در آب میباشد که در زیر به آن پرداخته می گردد .
گزینه بعدی در انتخاب پکینگ میزان دمای آب و کاهش دمای مورد نظر آب میباشد . که از پکینگ های از جنس پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و
پی وی سی می توان استفاده کرد .

گزینه سوم : حجم و گنجایش برج خنک کننده می باشد .
گزینه چهارم : هزینه ها و بحث اقتصادی

پکینگ برج خنک کننده
پکینگ یا پر کننده یکی از مهمترین اجزای برج های خنک کننده مدار باز است که برای افزایش تبادل حرارتی بین جریان آب و هوا در داخل برج خنک کن از پکینگ‌ها استفاده می‌گردد و با افزایش سطح تماس جریان آب با هوا و همچنین کاهش سرعت جریان آب ، در خنک سازی جریان آب نقش موثری دارند. پکینگ‌ها به صورت شبکه‌ای بوده و در دو نوع غشایی یا ورق (Film Packing) و رندوم یا اسپلش یا توری (Random Packing) در برج های خنک کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
پکینگ های فیلمی - لانه زنبوری (Film Packing)
در صورت بالا بودن کیفیت آب (با سختی کمتر از 120 ppm) و همچنین پایین بودن میزان آلودگی محیط از پکینگ های فیلمی و ورقه ای استفاده می شود. در پکینگ های فیلمی که عمدتا از جنس PVC هستند ، قطرات آب بر روی ورقهای پکینگ تشکیل یک لایه یا فیلم آب می دهند. هوایی که لابلای فضای پکینگ عبور می کند باعث تبخیر سطحی لایه رویی فیلم آب شده و لایه رویی آب با گرفتن انرژی و گرمای نهان تبخیر از لایه زیرین تبخیر شده و منجر به خنک شدن آب می گردد. بنابراین در شرایطی که سختی آب بالا باشد و یا فضای محیط اطراف آلوده باشد این نوع پکینگ به سرعت دچار گرفتگی و افت شدید راندمان می گردد و در چنین شرایطی تنها راه تعویض کردن و جایگزین کردن پکینگ ها میباشد که مستلزم پرداخت و صرف هزینه اضافی میباشد .

رندوم پکینگ ( پکینگ پال رینگ )PALL RING
در صورت آلودگی هوای محیط و همچنین سختی بالای آب (تا 2000 ppm) و املاح و وجود ذرات رسوب زا ، از پکینگ پال رینگ استفاده می شود .
پکینگ های پال رینگ دارای 3 سایز مختلف از کوچک تا بزرگ هستند که بر اساس میزان دبی ورودی آب و پارامتر های دیگر انتخاب می شوند . پکینگ های پال رنگ با افزایش سطح انتقال حرارت و همچنین سطح انتقال جرم در نهایت خنک شدن آب را به همراه خواهد داشت . با توجه به اینکه در پکینگهای زندوم ( پال رینگ ) ، فیلم آب بر روی پکینگ تشکیل نمی شود ، در نتیجه ذرات جامد معلق و یا ذرات آلاینده هوا ایجاد رسوب نمی کنند. این مسئله باعث ثابت بودن راندمان دستگاه در طول مدت زمان کارکرد دستگاه و در نتیجه کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات می شود . و در صورت وجود رسوب بر روی پکینگ براحتی توسط محلول های اسیدی میتوان پکینگ ها را اسید شوئی کرده و دوباره در برج استفاده کرد . حمل و نقل و جابجائی آنها بسیار آسان میباشد .

صنایع شیمیائی محمد :
تنها مرجع طراحی ، تولید و مشاوره پکینگ در ایران
www.pallring.ir
www.packingtower.ir

ایمیل : pall_ring@yahoo.com
تلفن مشاوره و سفارش محصولات :
09370648945 مهندس رضائی

ارسال محصولات از اصفهان به تمام نقاط ایران

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس رضائی، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

مهندس رضائی
مهندس رضائی
آگهی: پکینگ لانه زنبوری ( فیلمی
مهندس رضائی