برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو

تعمیر و فروش انواع پمپ وکیوم دیفیوژن

تعمير و فروش انواع پمپ وكيوم ديفيوژن

شرکت وکیوم آسیا
شماره ثبت 387756

شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش

این پمپ ساختار نچندان پیچیده‌ای دارد که متشکل از یک بدنه اصلی و سرد و سه یا چهار سری نازل‌های روغن است. مکانیزم عمل پمپ به‌گونه‌ای است که ابتدا روغن در بویلر گرم شده و به‌صورت بخار گرم با فشار از نازل‌ها به جداره سرد پمپ برخورد کرده و هوای مابین خود و جداره را به پایین پمپ هدایت می‌کند . روغن سرد شده حاوی مقادیری از گاز است که با سرد شدن روغن از آن خارج شده و روغن به بویلر برای گرم شدن مجدد باز میگردد . هوای خارج شده از روغن توسط پمپ پشتیبان که لازمه یک پمپ دیفیوژن است جمع‌آوری می‌شود.معمولا از پمپ‌هایی نظیر روتاری جهت پشتیبانی این پمپ استفاده می‌شود. روغن این پمپ مخصوص بوده و طبق دستورالعمل شرکت سازنده روغن پس از مدت زمان مشخصی می‌بایست روغن را تعویض نمود. این نوع پمپ به دو صورت جداساز دار و بدون جداساز گاز ساخته می‌شود.

شرکت وکیوم آسیا با فعالیت در عرصه بین‌المللی و دسترسی به بازارهای جهانی و ارتباط مستقیم با سازندهای داخلی و خارجی دارای یکی از قدرتمندترین شبکه های تامین قطعات پمپها ، اتصالات ، فشارسنجها ، مخازن و دیگر ملزومات صنعت وکیوم برای پمپهایی نظیر Edwards, Leybold,oerlikon, Alcatel, Adixen,Busch,Pfeiffer, Varian, Balzer, Sihi, Nash, Arezen, Dresser, Lesker, Ulvac, Kinney, Savant, Welch, krytox, Santovac, MKS, Stokes,tribodyn می باشد.

تلفن: 6-66791775-66795738-66797285-021
فکس : 66796881-021 همراه : 09123960995
www.asiavacuumpumps.com
Info@asiavacuumpumps.com
email:asiavacuum@gmail.com

تهران ، جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-جنب پمپ بنزین- فتح 25- پلاک 15- شرکت صنایع وکیوم آسیا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ روز پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
  • تهران، تهران، جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-فتح25 -پلاک15
  • 021 6679 1775
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
آگهی: تعمیر و فروش انواع پمپ وکیوم دیفیوژن
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو