برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
hemati

صداگیر ( silencer )

صداگير ( silencer )

صداگیر کانالی :
صداگیرهای کانالی انواع مختلف داشته که برای کاربردهای مختلف از جمله کاهش صدای دستگاه هواساز، صدای فن های اگزاست، و تقریبا برای کاهش صدای اکثر تولید کننده های جریان و فشار هوا از آنها استفاده میشود.
1- صداگیرهای کانالی چهارگوش:
این صداگیرها در مسیر کانال و بعد از فن نصب میشوند و صدای تولید شده توسط فن را جذب کرده ولی مانع از عبور هوا نمی شوند. البته این جذب صوت باعث بروز افت در جریان نیز میشود
2- صداگیرهای کانالی گرد:
کاربرد این صداگیرها مانند مدل چهارگوش بوده و برای مسیر کانالهای گرد و برروی خود فن نیز میتواند نصب شود
3- صداگیرهای بخار یا اگزاست:
این مدل صداگیرها معمولا در انتهای مسیر کانالهای اگزاست صنعتی نصب می شوند. ممکن است سیال عبوری دارای مواد خورنده بوده یا دمای بسیار بالا داشته با دارای فشار خروجی بالا باشد (ممکن است هر سه مورد یا دو مورد با هم وجود داشته باشد) که برای این موارد، مواد مورد مصرف در این صداگیرها متفاوت خواهد بود.
میزان جذب صوت در این تجهیزات با صول آن رابطه مستقیم داشته و هرچه طول صداگیر بیشتر باشد میزان جذب صوت نیز بیشتر میشود. البته این افزایش طول باعث افت در مسیر نیز خواهد شد و بنابراین نمیتوان به دلخواه طول آن را افزایش داد. همچین هزینه تمام شده این محصول نیز با افزایش طول افزایش می یابد.
قیمت صداگیر به موارد زیادی بستگی دارد، بنابراین پیش از اعلام قیمت باید نوع ساخت و شرایط محل مورد استفاده مشخص شود. و حتی در اکثر موارد نیاز به بازدید از پروژه نیز می باشد.
قیل از خرید صداگیر میباست جانمایی آن در نقشه در نظر گرفته شود زیرا این محصول از نظر سایز در اکثر موارد بزرگتر از سایز کانال (از نظر طول و عرض) می باشد.
موردی که اکثرا در استفاده از این محصول اشتباه برداشت می شود این است که این محصول در عمق های کم کارایی کمی خواهد داشت و میزان جذب صوت با افزایش عمق رابطه مستقیمی دارد والبته باعث افزایش افت فشار نیز خواهد شد. بنا براین باید طول بهینه برای این محصول طراحی شود.
همجنین اینکه این محصوال در پشت دریچه های هوا تاثیر خاصی نداشته و عملا با توجه به فضا و دسترسی کم پشت دریچه ، این کار نسبت به هزینه ای که دارد مورد قیول نمی باشد.
فروش صداگیر پس از طراحی :
جهت طراحی یا مشاوره در تامین و استفاده از این محصول میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
همتی: 09216484737
hamed.he@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

hemati، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

hemati
hemati
آگهی: صداگیر ( silencer )
hemati