برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ویستا تکنولوژی

فلش مموری تبلیغاتی کارتی

فلش مموري تبليغاتي كارتي

ویستا تکنولوژی مرکز تخصصی واردات ، پخش و چاپ فلش مموری‌های تبلیغاتی و به ویژه فلش مموری کارتی.
فلش مموری های تبلیغاتی از جمله فلش مموری کارتی به دلیل کاربرد فراوان فلش مموری در انتقال اطلاعات در زندگی امروز برای عموم مردم و اقشار مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد ، از این رو یکی از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار و محبوب فلش مموری به شمار می آید.
فلش مموری کارتی با توجه به کاربردی که دارد و فضای مناسب برای چاپ تبلیغات و نمایش اطلاعات موردنظر شما نسبت به هدایای تبلیغاتی ی مشابه مانند تقویم ، سررسید و... بسیار کاربردی تر و جذاب تر می‌باشد. جنس بدنه ی این فلش مموری ( کارت ) پلاستیک فشرده (ABS) می باشد لذا بسیار سبک ، مقاوم می باشد و حمل آن در جیب یا کیف آسان است.
چاپ فلش مموری:
فلش مموری کارتی همراه با چاپ طرح و متن مورد نظر شما بصورت تمام رنگی با کیفیت چاپ بسیار عالی و ماندگاری طولانی در دو طرف فلش مموری کارتی ارائه می شود.

کیفیت فلش مموری:
ظرفیت فلش مموری بنابر درخواست مشتری می تواند 16GB , 32GB , 64GB باشد.
فلش مموری های ارائه شده توسط ویستا تکنولوژی فلش مموری های اصلی و استاندارد می باشند ، لذا ظرفیت و سرعت این فلش مموری‌ها کاملا واقعی و استاندارد است. (Read 17~20 MB/S & Write Speed 10~15 MB/S) یعنی تقریبا دو برابر بیشتر از فلش مموری های موجود در بازار تبلیغاتی همینطور طول عمر این فلش مموری ها بسیار طولانی تر می باشد و با گارانتی معتبر ارائه می شود.
تمام موارد کیفی قابل تست می باشند.

ویستا تکنولوژی با بیش از 10 سال سابقه در واردات و چاپ فلش مموری تبلیغاتی تا کنون با شرکت ها و سازمان های مطرح در سطح کشور همکاری مستمر داشته و همواره تلاش کردیم رضایت مشتریان گرامی را جلب نماییم ، نمونه کارهای قبلی قابل مشاهده می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا از وب سایت www.vistanew.com دیدن نمایید

با تشکر
ویستا تکنولوژی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ویستا تکنولوژی، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ساعت پیش به روز شده.

ویستا تکنولوژی
ویستا تکنولوژی
آگهی: فلش مموری تبلیغاتی کارتی
ویستا تکنولوژی