برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسین قلی زاده

سپراتور هوایی

سپراتور هوايي

شرکت کاویان جم مفتخر است که با بررسی همه جانبه نیاز مشتری با محاسبات علمی گسترده و در نظر گرفتن تمامی جوانب اعم از شرایط خواسته مشتری،نیاز دقیق مشتری،مقرون به صرفه بودن از هر لحاظ اعم از استهلاک، مصرف انرژی ، تعداد ماشین آلات مکمل مورد نیاز و . . . در راستای اصل مشتری مداری و مقدم دانستن حق مشتری، ضمن معرفی ماشین کاربردی ومناسب نیاز مشتری آن را طراحی ، ساخته و تحویل نماید.

یکی از محصولات شرکت ماشین سازی کاویان جم تولید سپراتور هوایی می باشد که پایه اصلی آن اروپایی بوده و به طور کلی در این شرکت مورد بازنگری و بومی سازی قرار گرفته و با طراحی جدید و تولید محصول بیشتر،مصرف انرژی کمتر ،ظاهری ساده تر و زیباتر وفضای مورد نیاز کمتر ساخته میشود.

این دستگاه در مورد خطوط تولید پودر در مقادیر بالا با مش نسبتا پایین (حداکثر مش400)که موارد مصرف زیادی اعم از گچ ساختمانی،گچ سفیدکاری،پودر گچ وخاک، پودر سنگهای ساختمانی ، آهک،آهک هیدراته و . . . کاربردی ترین دستگاه حال حاضر کشور میباشد که تکنولوژی ساخت آن منحصرا در اختیار این شرکت میباشد.

خط تولید پودر با این دستگاه بدون نیاز به فن، فیلتر، کانالهای اضافه، سیستم هوای فشرده و لوله کشی آن و بسیاری از جزئیات پر هزینه میباشد که در نوع خود بی نظیر است. همچنین موتور به کار رفته در آن از لحاظ مصرف انرژی به هیچ وجه قابل مقایسه با خطوط پر هزینه سایر ماشین آلات نیست.

با این توضیحات میتوان گفت خط تولید با این دستگاه بسیار کم هزینه، پربازده، کم استهلاک ، کم مصرف در انرژی و بدون ماشین آلات اضافی میباشد و در موارد نیاز بسیار مناسب تر از خطوط تولید قدیمی و . . . میباشد.
www.kavianjam.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسین قلی زاده، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ هفته پیش به روز شده.

حسین قلی زاده
حسین قلی زاده
آگهی: سپراتور هوایی
حسین قلی زاده