برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت تکفا

فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA خلوص 98

فروش شكر رژيمي طبيعي استويا  STEVIA خلوص 98%

شرکت مهندسی بازرگانی تکفا در زمینه تامین و عرضه مواد شیمیائی بخصوص اسید سیتریک ، اسید فسفریک ، شیرین کننده طبیعی استویا با خلوص و کیفیت بالا ، اسید تارتاریک و تری سیترات سدیم جهت صنایع غذایی ایران یکی از شرکتهای قدیمی و خوش نام میباشد.

استویا از گیاه استویا روبا دیانا گرفته می شود. این گیاه اولین بار در پاراگوئه ، جنوب امریکا رشد کرد. در سال 1995 سازمان غذا و دارو در امریکا FDA اجازه واردات برگهای استویا را اعلام کرد. اما قند حاصل از برگ های این گیاه تنها به عنوان مکمل رژیمی استفاده می شد. یعنی تا مدت ها مطالعه ای مبنی بر بی خطری استفاده از این گیاه به عنوان ترکیب اصلی انجام نشده بود. همچنین مزه این گیاه تلخ و غیر جذاب بود و همین میزان مقبولیت آن را تحت تاثیر قرار می داد.
بعدها در دسامبر سال 2008 میلادی و بعد از چندین تحقیق و مطالعه ، سازمان غذا و دارو اجازه استفاده از این گیاه را به عنوان افزودنی بی خطر اعلام کرد. از آن به بعد از این ترکیب در نوشیدنی های غیر الکلی ، نوشیدنی های ورزشی و سایر غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شد.

استویوسیدیک پودر سفید و بلوری است که از برگ های گیاه استویا استخراج می شود و خواص این درختچه، باعث جلب توجه در تولید پودر استویا ( شکر استویا ) شده است .
برگ های خام گیاه استویا و پودر گیاهی سبز رنگ آن 10 تا 15 برابر شیرین تر از شکر است و شیرینی مواد استخراجی تصفیه شده حاصل از استویا که به نام استویوسید معروف است ، 200 تا 400 برابر شیرین تر از شکر است.

این نوع شیرین کننده علاوه بر بی ضرر بودن برای افراد دیابتی و دارای فشار خون ، ضد پوسیدگی دندان بوده و با توجه به اینکه بدون انرژی ( کالری ) میباشد درغذاهای رژیمی به منظور کاهش وزن جایگزین مناسبی برای شکر میباشد .

استویا محصولیست کاملا طبیعی که به طور مستقیم از طبیعت و گیاهان گرفته شده و امروزه بطور وسیعی ، در صنایعی که سالها از محصولات قندی (شیرینی و شکلات ، نوشابه های گازدار) وسایر صنایعی که در پروسه خود به مقادیر زیاد از این مواد استفاده میکرده اند ، کاربرد وسیعی داشته و جایگزین شکر و قند بعنوان عوامل کالری زا شده است.
همچنین این قند بدلیل طبیعی بودن جایگزین مناسبی برای شیرین کننده های مصنوعی همچون آسپارتام ،سدیم ساخارین و سیکلامات بوده و چون قابلیت جذب کمتری دارد به کاهش قند خون و فشار خون یاری میرساند.


شرکت تکفا فعالیت خود در زمینه تامین استویا را از سال 90 شروع کرده و در حال حاضر تامین کننده پودر خالص استویا 98% REBATEEN A ( مناسب صنایع غذایی و دارویی و بدون افزودنی ) میباشد . این شرکت تامین کننده استویا با خلوص بالای 98% از تولید کنندگان معتبر بین المللی میباشد .

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کالا با دفاتر این شرکت تماس حاصل نمایید .
همچنین در صورت تکمیل اطلاعات خود در قسمت " تماس با ما " در وب سایت این شرکت و با درج آدرس ایمیل ، اطلاعات تکمیلی جهت ایمیل شما ارسال میگردد .


تلفن : دفتر تهران ( 6 خط ) 88836840
فکس : دفتر تهران 88825372
وب سایت : www.techfaco.com
آدرس ایمیل جهت درخواست اطلاعات بیشتر : info@techfaco.com
شماره تلگرام : 09308300407

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت تکفا، از ۱۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت تکفا
شرکت تکفا
آگهی: فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA خلوص 98
شرکت تکفا